niedziela, 24 listopada 2013

Libster Blog Award


TWITTER (:
Zostałam nominowana do Libster Blog Award przez Vicki2001 za co jej gorąco dziękuje ;*

Pytania od Vicki :

1.Jak masz na imię?   
Magda, ale wszyscy mówią na mnie Madzialena (:

2. Ile masz lat?
W maju skończone 13 *.*

3.Co skłoniło cię do pisania bloga/ów?
Otóż mam dwa blogi. A do pisania skłonił mnie fantastyczny serial 'Violetta' najpierw prowadziłam blog z ciekawostkami na temat serialu 'Violetta', ale zauważyłam że jest ich mnóstwo i po prostu zamiast wszyscy Vilivers  się łączyli to były coraz większe kłótnie, który blog jest lepszy. I koleżanka  mi podpowiedziała, że mogłabym pisać powiadania o tym wszystkim (: Tak o to powstały moje  blogi ;D haha < się rozpisałam > 

4.Lubisz 1D? 
Więc tak ogólnie w moich oczach mają wizerunek przystojnych chłopaków i zupełnie nic do nich nie mam. Czasem słucham jakiś ich piosenek, zbytnio nie zajmuje się ich życiorysem ^^

5.Czytasz mojego bloga?
Ostatnio czytam tylko kilka blogów, ponieważ czas mi na to nie pozwala. Ale z pewnością w wolnej chwili zacznę go czytać c;

6.Leon czy Diego?
Bardzo ich lubię, jednak bardziej mi się pasuje Leon <3

7.Z czego czerpiesz inspiracje?
Najczęściej z komentarzy jakie mam pod moimi rozdziałami.
 Czasem też inspiracjom jest dla mnie jakieś wydarzenie z życia wzięte ~.~

8.Jakie jest twoje największe marzenie?
Moje największe marzenie jest trochę takie nie typowe i nigdy go nie ujawniam. Ale moim innym marzeniem jest nauczyć się języka hiszpańskiego lub włoskiego, wyjechać za granice, odnieść sukces (:

9.Ulubiona para z Violetty?
LEONETTA rządzi <3

1O.1 czy 2 sezon?
zdecydowanie drugi (:

11.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Najbardziej to spotykać ze znajomymi, słuchać muzyki czy pisać kolejnych rozdziałów bloga ;D




Blogi które nominuje : 



Pytania ode mnie:

1.Co daje ci najlepsze natchnienie do pisania?
2.Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga? Co cię do tego skłoniło? 
3.Czy chciałabyś przeżyć chociaż jeden rozdział jaki napisałaś? (jeśli na blogu nie piszesz opowiadań po prostu pomiń pytanie)
4.Twoje 3 najlepsze cechy, które pozwalają ci przeżyć w teraźniejszym świecie?
5. Podaj o Sobie 5 ciekawych faktów (:
6. Czytasz mojego bloga? Jeśli tak co byś w nim zmieniła?
7. Co cię skłoniło do ogladania serialu 'Violetta'?
8.Lubisz czytać książki czy jesteś bardziej że tak powiem z 'XXI wieku' i wolisz filmy? 
9. Jaką miałaś średnią na koniec roku jesteś z niej zadowolona? 
1O. Ile masz lat? ;p



***

A co do opowiadania to wiem, że miało się pojawić już dawno, ale mam takie zamieszanie. Mam multum pracy domowej i nauki, jeszcze na dodatek problemy z przyjaciółką i jeszcze chłopak się w to wszystko wpieprza. I tak na okrągło. Ale obiecuje że najpóźniej w weekend pojawi się kolejny rozdział ;D

I PRZYPOMINAM WAM O DZISIEJSZYM TWITCAMIE Z NIKIM INNYM JAK TINI STOESSEL ;DDDDD



5 komentarzy:

  1. O jeju!
    Dziękuje, dziękuje i jeszcze raz dziękuje za nominację <33
    Jest na świecie tyle świetnych blogów, a ty nominowałaś
    mnie??
    A teraz troszkę tak z innej beki...
    Czy Ty dziś ogarniasz tego twitcama z Tini?
    Ja tak :) Już się doczekać nie mogę...:*
    No, cóż nie pozostaje mi nic innego jak czekać cierpliwie
    na następny rozdział tego cudnego opowiadania :D
    Kocham <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapomniałam. W punkcie 8 napisałabym dokładnie to samo, z tym, że ja już umiem trochę hiszpański :P

      Usuń
  2. Dziękuje za nominacje ;***
    Czekam na rozdział ;)
    Blog Świetny ;D
    Zapraszam do mnie
    http://whycannotyoustoptheoftime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrzebne nam likee :D
    Mamy KONKURS !

    https://m.facebook.com/profile.php?id=1396898117225340&m_sess&__user=100002657422991
    <---- sorki za spam :D

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieje że się podoba i czekam na wasze opinie w komentarzach (: