sobota, 16 listopada 2013

Rozdział 19

ROZDZIAŁ Z DEDYKACJĄ 
DLA
YoEspanolAmor



~Mercedes~

...Spojrzałam na niego i... przed moimi oczami pojawiła się mgła. Przetarłam oczy, po czym się rozejrzałam. Wokół mnie stało multum ludzi. Sama natomiast leżałam na podłodze. Okazało się, że zemdlałam i mi się to jedynie przyśniło. Byłam bardzo rozczarowana.  Chciałabym, żeby wydarzyło się to w realnym życiu jednak nie będę na nikogo naciskała. Pomału się jakoś ogarnęłam i wstałam z podłogi. Wszyscy mnie cały czas wypytywali czy już się dobrze czuje i wgl, na co ja szybko odpowiedziałam 'tak' i poszłam do pokoju.

~Martina~


Siedziałam w pokoju i już miałam iśc w poszukiwaniu Jorge w tedy on bezczelnie wbił do mojego pokoju
-Ej?!
-Słucham cię Tini?- powiedział spokojnie Jorge
-Serio? A zapukać to nie łaska?
-Oj, nie denerwuj sie tak. To przecież nic
-Jorge Skarbie nie jesteś u siebie więc weź się ogarnij co?- zadziorsko ale spokojnie powiedziałam
-Uuuu... Zadziorna.... Taka jakie lubie - powiedział po czym do mnie podszedł i chciał mnie pocałować, ale ja sobie na takie coś nie pozwalam (XD) i go odepchnęłam
-Ej? Tini co jest? - zapytał lekko zdziwiony
-Nauczysz się pukać w tedy ja pozwolę się pocałować
-O ezus- przewrócił oczami i wyszedł za drzwi, po czym grzecznie zapukał w drzwi i wszedł do pokoju.
Już pasuje? Wybaczasz? - zapytał cały czas z uśmiechem na ustach
-Masz u mnie plusy, bo zapukałeś. Natomiast minusem jest to, że ja przecież nie pozwoliłam wejśc do pokoju.
Uśmiechnął się, spojrzał na mnie, a następnie przewrócił mnie na łózko i zaczął mnie namiętnie całować.

~Lena~

Za pare godzin mieliśmy iść na koncert, więc postanowiłam, że przypomnę o tym dziewczyną. Wyszłam z pokoju i na sam początek szłam do pokoju Martiny. W tedy wpadłam na Francisco.
-Gdzie tak pędzisz piękna? - zapytał z uśmiechem na ustach
-No własnie miałam iśc do twojej siostry- szybko odpowiedziałm
-A do mnie to już nie przyjdziesz? FOCH. Czuje się zdradzony
  powiedział 'wkurzony',ale jakoś nie mogłam go brać na poważnie ponieważ cały czas się śmiał.
-Czyli obrażony jesteś ?
-Dokładnie
-A czemu jakoś w to nie mogę uwierzyć? -zapytałam z uśmiechem na ustach
-Ponieważ jesteś moją dziewczyną i umiesz mnie przejrzeć na wylot XD - powiedział i mnie pocałował . Nagle około nas przeszła Mechi.
-Miłoś, miłoś wszędzie- zaczęła krzyczeć
-Aj, cicho - powiedziałam
-Za łoże się, że Jorge i siostra też się teraz liżą- odpowiedziała szybko Mercedes
- Mechi przesadzasz - powiedział Fede
-Przesadzam, serio ? to zobaczymy co ta nasza siostrzyczka robi.
Podeszliśmy do drzwi Tini, a Fede je pomału otworzył. Naprawdę byłam zszokowana tym, że Mercedes trafiła w dziesiątkę.
-A widzicie nasze kochane gołąbeczki się liżą - krzyknęła Mechi
 W tedy Tini i Jorge szybko wstali i byli nieźle speszeni. Natomiast ja wybuchłam śmiechem. Ta cała sytuacja mnie po prostu rozwaliła.

sytuacja mnie po prostu rozwaliła.

***
I jak wam się podoba? 
Czekam na wasze opinie w komentarzach

Next rozdział= 7 komentarzy 


Mam nadzieje, że przybędzie obserwowanych (tu)








11 komentarzy:

  1. Zajebisty :3 i czekam na next ;) JORGE <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko:-)
    Bardzo fajne i ciekawe.Dołączam do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajajaj Teraz widzę,że nie ma zakładki z obserwatorami;-()To przynajmniej będę zaglądać.Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie!
    Dziękuje Ci za dedykacje z całego serduszka, które swoją drogą jest teraz happy!
    Przechodzę do oceny rozdzialiku.
    Czy mi się podobał?
    Owszem :-)
    "A widzicie nasze kochane gołąbeczki się liżą"
    Najlepszy tekst :D
    Przez ciebie nie mogę przestać się śmiać ;)
    Przepraszam, że tak krótko i bez sensu, ale jestem bardzo zmęczona.
    Wybaczysz mi?
    Twoja wena bardzo strasznie mocno się cieszy, że zadedykowałaś jej
    ten przegenialny rozdział :))
    Jak zawsze cierpliwa czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na nastepny rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahha xd i ten tekst Mechi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ten rozdził wymiata ! jest poprostu czadowy ♥ ! i ten tekst mech haha.... czekam na kolejny rozdził :D..... już nie mogę siedoczekac

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Kocham twojego bloga :*
    Zapraszam do mnie: http://leonettaaforeverr.blogspot.com/
    /A.Forever

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚWIETNY!!!!
    Czekam na next!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!! Czekam na następny;)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieje że się podoba i czekam na wasze opinie w komentarzach (: