sobota, 9 listopada 2013

Rozdział 18

~Martina~

Siedziałam w  pokoju i poszukiwałam jakiś ubrań, w tedy do mnie wparował Jorge. Był już on zupełnie czysty, ale i tak w ciąż mnie to śmieszyło. Podszedł do mnie spojrzał mi w oczy i spokojnie zapytał:
-Tini Skarbie nie wiesz może kto mi to zrobił ?
Gdy tylko to usłyszałam wybuchłam śmiechem . Na co on ze śmiechem na ustach odparł
- Wiedziałem, wiedziałem że to ty - po czym wziął mnie na ręce i skierował się w kierunku tarasu, gdzie znajdował się basen.  Od razu zaczęłam krzyczeć :
-Jorge, idioto puść mnie !!!
- Dobrze jak pani sobie życzy- powiedział z głupim uśmieszkiem i mnie puścił, tyle że do basennu. 


~Jorge~

Wrzuciłem Tini do wody, jednak po krótkim czasie zacząłem się trochę denerwować, ponieważ nie wynurzała się. Od razu wskoczyłem do wody. Wyciągnąłem ją na brzeg i położyłem. Stanąłem nad nią i się przyglądałem czy oddycham, w tedy ona otworzyła lekko jedno oko i krzyknęła :
-No a sztuczne oddychanie gdzie ?!
-Tak udawać ? Ja się o ciebie martwię - powiedziałęm i udałem, że się obrażam 
- Jorge mam rozumieć, że foch ? - powiedziała patrząc na mnie z uśmiechem na ustach
- A nawet Foch z przytupem i melodyjką - spojrzałem na nią i z trudem próbowałem opanować śmiech, na to ona spojrzała mi głęboko w oczy i mnie pocałowała. Po chwili oderwała się ode mnie i zapytała :
-No to jak nadal obrażony ?
-Wiesz .... - zacząłem kombinować - trochę krótko było i w ogóle ... 
- Aaa to wiesz co ?   Spadaj - wcięła mi się, po czym wstała i ruszyła do pokoju. W miedzy czasie jeszcze tylko krzyknęłam :
-Pamiętaj, że mieliśmy iść gdzieś razem !


~Mercedes~

Siedziałam właśnie w pokoju i miałam zamiar się w coś ubrać w tedy ktoś zapukał do mnie do pokoju. Otworzyłam drzwi, a w nich stał nie  kto inny jak Diego. Od razu lekko się zarumieniłam, a serce zaczęło mi bić. Strasznie  go lubiłam i  zawsze się stresuje gdy z nim rozmawiam. Próbowałam to ukryć i zaprosiłam go do pokoju. Na samym początku była chwila ciszy, po czym on zaczął :
-Mechi kocham cię i nikogo więcej, zawsze chciałem z tobą być co ty na to ?
W tedy ja spojrzałam na niego i ...


***
I jak Wam się podoba?
Ja nawet jestem dumna z tego rozdziału.
Kolejny już jest cały ułożony w mojej głowie, 
jednak pojawi się on dopiero w tedy:

next rozdział = 1O komentarzy 

Naprawdę bardzo mi zależy na waszej opinii 
i to właśnie dzięki niej mam coraz lepszą wenę.
Zapraszam też tu 

~Madzialenka~




15 komentarzy:

  1. Super :)) Najlepsza akcja z basenem :)
    Weeeny życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny xD
    A gdzie sztuczne oddychanie?!
    Ona ma racje!
    Haha xD
    Czekam na next xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny :-))
    Wszystko git, najlepszy rzut do basenu :D
    Jak Diego śmie prosić Mechi o chodzenie??
    Jeszcze niedawno przecież uganiał się za Tini!!!
    Foch na Diego!!!

    Ty jesteś dumna z rozdziału, bo jest fajny a ja jestem dumna z Ciebie, bo napisałaś to cudo i mogłam je przeczytać *-*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ludzie, komentujcie, aby Adzia wstawiła 19 rozdział!!!

      Usuń
    2. Dziękuje Bardzo :*
      Dzięki Waszym komentarzom mam cudowny humor i pewnie rozdział się pojawi już nie długo ;3

      Usuń
  4. Świetny :)
    Cieszę się że wróciłaś, brakowało mi twojego opowiadania .
    Jeśli chodzi o twojej pytanie związane z nagłówkiem na moim blogu to nie robiłam go sama, tzn jak go tylko troszkę przerobiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny rozdział <3
    Najlepszy był ten moment z basenem
    Pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba mój ulubiony rozdział jaki napisałaś <3
    Najlepsza była ta akcja z basenem po prostu leże :D
    Diego jest chamski najpierw podwala się bezczelnie do Tini teraz do Mechi

    I zauważyłam nowy wygląd bloga. Bardzo ładny nagłówek jednak trochę tło do tego nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rozdził ! świetny ! ♥ kocham tego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog jest super ! wszyscy maja racje najlepsz była ta akcja z basenem :) ! jesteś super ! czekam na nastepny rozdził ♥

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieje że się podoba i czekam na wasze opinie w komentarzach (: