piątek, 16 sierpnia 2013

Informacja

Chciałabym Wam podziękować za ponad 900 wyświetleń ;D ¡muchas gracias! 

Natomiast martwi mnie ilość komentarzy i czasami myslę, że sama to piszę i sama czytam.

Druga sprawa jest taka, że nie wiem czy wiecie, ale mam nowego bloga , I chciałabym Was przeprosić za to, że na tym blogu trochę wszystko zaniedbałam i piszę trochę mało interesujące i niekiedy bez sensu. Więc na kilka dni zrobię sobie małą przerwę przez, którą nie będę pisać na  blogu i przemyśle sobie w ogóle to wszystko czy czasem nie usunąć tego bloga. 

No to tyle, a tu macie takie tam zdjęcia, żeby nie było tak jakoś pusto .




8 komentarzy:

  1. Zabiję cię jesli usuniesz *____* xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie usuwaj !
    Świetnie piszesz ;)
    Uwielbiam twojego bloga <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ale muszę to jeszcze trochę przemyśleć *-*

      Usuń
  3. Nie możesz usunąć !
    Koffam tego bloga <33
    Na pewno zajrzę na twojego nowego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje *-*
      Ale mojego bloga czytają 3-4 osoby, więc to jest trochę tak jakbym pisała opowiadanie a potem pokazywałabym je moim przyjaciółką i tylko one to czytają. Muszę to jeszcze trochę przemyśleć ;p

      Usuń
  4. Nie usuwaj swietnie piszesz ja twojego bloga czytam ale nie komętuje bo jestem leniem wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czytam Twojego bloga! Tylko.nie komentuje i pewnie jeszcze kilka osób robi tak samo jak ja! A jak uduniesz to już pisz listę osób które mają przyjść na twój potrzeb ;p / tu Pyśka tylko nie chce mi się logować

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieje że się podoba i czekam na wasze opinie w komentarzach (: