czwartek, 22 sierpnia 2013

Rozdział 15

~Martina~

Siedziałam wciąż na oknie, a u mnie w pokoju stał Diego.Nie cieszyło mnie to zbytnio, ale też  nie chciałam się z nim kłócić.
-Tak, co chciałeś Diego ?- zapytałam grzecznie z udawanym uśmiechem na twarzy
-Porozmawiać o na - 
-Nas ?! Przecież nie ma żadnych nas - krzyknęłam do niego
-Martina ja Cie kocham i wiem, że ty mnie też kochasz - odpowiedział
-Co to sobie myślisz w ogóle ? 
-Udowodnię Ci to, że mnie kochasz - powiedział po czym mnie pocałował


Odepchnęłam go potem i walnęłam z liścia w twarz.
-Diego co ty wyrabiasz ? Trochę za dużo sobie pozwalasz - krzyknęłam mu w twarz
-Chciałem Ci udowodnić, że ty też mnie kochasz
-Jakoś nie dotarło to do mnie. Zrozum ja kocham Jorge i z nim jestem szczęśliwa, a ty jesteś z Mercedes 
-Okej, dobra przepraszam - powiedział z poczuciem winy
Miałam nadzieje, że dotarło to do niego i postanowiłam mu dać ostatnią szansę .
-Diego to ostatnia nasza taka rozmowa. Daję ci ostatnią szanse . Jesteśmy tylko przyjaciółmi - oznajmiłam mu
-Dobrze, obiecuje, ze to ostatni raz był. A moglibyśmy się teraz przytulić tak na zgodę - zaproponował
-Pewnie - z chęcią go przytuliłam .
W pewnej chwil drzwi do  mojego pokoju się otworzyły, a w nich stał Jorge.


***
Trochę krótki ten rozdział, ale nie mam teraz zbytnio czasu , żeby napisać więcej .

10 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że Jorge nie zerwie z Tini
    Boski rozdział :*
    Wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. .... Ejejej! Co ty odwalasz? ! Czemu taki krótki? :/ Nawet fajny

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny!
    Ale proszę niech Jorge się nie unosi. ;)
    I tak PS.
    Nie pisze się 'Herman', tylko German. ;\

    Pozdrawiam.
    Weru ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki (:
      No wiem,że German.
      Ale koleżanka mnie nauczyła mówić Herman i jakoś bardziej mi się klei to imię *-*

      Usuń
  4. Jorge musi być z Martiną ♥
    czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jorge i martina .. mają nie zrywać !!! Ona mu wszystko wytłumaczy i on ją pocałuje czy coś w tym stylu Jorge uderzy Diego bla bla bla i koniec :D ,,,,,.....,,,,, CZekam na neXt !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :)
      A tak wgl kiedy next ?

      Usuń
  6. Oni muszą być razem !!!! <3333
    Kocham i czekam na nn ♥
    Pozdrawiam Karo ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!
    Pisz dalej!
    Szukaj Weny.
    Może gdzieś ją zostawiłaś? :P

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieje że się podoba i czekam na wasze opinie w komentarzach (: