czwartek, 15 sierpnia 2013

Rodział 1O

~Martina~

-Ja i Lena jesteśmy razem - wydukał Fran
-Ooo... szczęścia kochani - powiedziałam i skończyłam jeść śniadanie . Po śniadaniu, gdy otworzyłam drzwi do domu bo miałam już iść do studio , zobaczyłam w nich Lene . Zawołałam Francisco i razem z nimi i Mercedes ruszyliśmy do szkoły . W drodze do studio cały czas ja i Mechi wypytywałyśmy się Fran i Leny jak się układa im związek i w ogóle . Gdy doszliśmy już do studio poszliśmy na lekcje do Gregorio i czekaliśmy, aż raczy na nie przyjść.


~Jorge~

Tini wygląda tak pięknie. Cieszę się, że zgodziła się ze mną  iść na randkę, znaczy gdzieś się przejść , Musze do niej podejść i porozmawiać .
-hej Tini - powiedziałem i się do niej uśmiechnęłam 


~Martina~

-O hej Jorge- powiedziałam po czym odwzajemniłam uśmiech chłopaka.
-To jak wciąż aktualna ta nasza randa - powiedziała Jorge , a ja się lekko zarumieniłam. Mam nadzieje, że aż tak bardzo nie było po mnie tego widać . Cały czas się uśmiechając spytałam :
-Pewnie to o której u mnie będziesz ? 
-Będę po 17.OO może być ? - zapytał 
-Pewnie to ja już czekam - Odpowiedziałam, po czym pocałowałam go w policzek i poszłam na swoje miejsce, bo do klasy wszedł nauczyciel .


~Diego~

Ja cie mój brat jest całkiem okej, ale dlaczego Martina akurat się z nim umawia i to jego całuje zamiast chociażby mnie . Denerwowało mnie to strasznie i byłem tak jakby zazdrosny o własnego brata. Nie chciałem znowu mu tego niszczyć on na prawdę był szczęśliwy,  a mi podoba się Mercedes, tak Mechi nie Tini. Martina jest tylko moją przyjaciółką i tyle, a dla mnie najważniejsza jest Mercedes i nic więcej się nie liczy . Nagle przede mną stanął Gregorio i zaczął na mnie krzyczeć, że go nie słucham a tak nie powinno być . Na jego słowa wywróciłem tylko oczami i zacząłem tańczyć z resztą grupy .

~Mercedes~

Po wszystkich zajęciach wyszłam przed studio i tam stał mój Diego . Podbiegłam do niego i go przytuliłam. Wyglądał na tak jakby zdziwionego, ale nie zwracałam na to uwagi po prostu się cieszyłam, że jestem w jego towarzystwie. Jeszcze trochę posiedziałam z nim przed studio i porozmawiałam, a później zauważyłam że Martina juz idzie do domu. Krzyknęłam na nią, żeby na mnie poczekała , ja pocałowałam Diego w policzek i pobiegłam do siostry .


~Martina~

Szyłyśmy razem z Mechi do domu i ona coś do mnie cały czas mówiła. Co drugie słowo z tego wszystkiego rozumiałam, bo cały czas myślałam o mojej dzisiejsze randce z Jorge .Nagle moja siostra chyba sie skapnęłam, że jej nie słucham i zapytała :
-Ej Tini o kim tak marzysz ? Czyżby o Jorge ? 
- Tak trochę tak i o tym, że idziemy dziś na randkę - odpowiedziałam 
-O siostra widzę, że już dorosłaś . Ah zazdroszczę - powiedziała Mechi po czym obie zaczęłyśmy wspominać jak to było jak byłyśmy małe i jak miałyśmy do wyboru dostać ciastko, a iść gdzieś z jakimś chłopakiem zawsze wybierałyśmy ciastko . Po tym naszym małym wspomnieniu obie zaczęłyśmy się śmiać na całego.Gdy byłyśmy już w domu była już godzina 16.OO, więc pobiegłam szybko do siebie do pokoju,a za mną Mechi i zaczęłyśmy szukać stroju dla mnie na taką okazje. Po prawie 3O minutach szukania znalazłam strój idealny: 




Następnie siostra mnie umalowała i uczesała . Gdy już byłam gotowa i zeszłam na dół zadzwonił dzwonek do drzwi. Poszłam otworzyć stał w nich Jorge. Miał dla mnie różę. Podziękowałam mu i go przytuliłam .Poszliśmy do parku czekał tam na nas stolik z przekąskami . Usiedliśmy na ławce i zaczęliśmy rozmawiać . Po chwili Jorge się do mnie zbliżył,a ja do niego i sie pocałowaliśmy .


~Jorge~

To było wspaniałe. Martina cudownie całowała taak czule. Każdy jej pocałunek odwzajemniałem z chęcią . Nagle zaczął padać deszcz, jednak to nic. Wszyscy w koło pochowali się pod dachem, a my siedzieliśmy na deszczu i cały czas się całowaliśmy. Nagle Tini zaczęła się śmiać chyba dopiero w tedy zauważyła, że sami siedzimy na tym deszczu . Później nie zważając już na to , że pada, bo i tak byliśmy cali mokrzy poszliśmy do mnie do domu .

8 komentarzy:

  1. Fajnie, fajnie tylko jak dla mnie wszystko dzieję się za szybko Ale i tak git ^-^ czekam na next :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx ;3
      Może i trochę , samo tak jakoś wyszło ^^

      Usuń
  2. Ekstra ! Napisz coś czasami oczami np. Lodo, Angie, Cande lub Facu :P CZEKAM NA KOLEJNY ROZDZIAŁ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki (:
      Mam taki zamiar, ale może nie wszystkich na raz bo już chyba bym przegięła *-*

      Usuń
  3. super ! czekam na next !

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny ;D czekam na następny

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieje że się podoba i czekam na wasze opinie w komentarzach (: